Takže čo oddeľuje tých, ktorí môžu zarobiť veľa peňazí od tých, ktorí tak neurobia? Na konci dňa je to len jedno slovo. Viera. Myseľ je veľmi mocný nástroj. A ak nemôžete začať základom pravej a úplnej viery v seba a svoje schopnosti, nič nie je možné. Človeku, ktorý je ponorený do skutočnej viery v to, čo môžu dosiahnuť, nič nie je nedosiahnuteľné.

dolary

Ako zarobiť milión dolárov ročne
Aby ste naozaj zarobili veľké peniaze, musíte vyriešiť problém. Problémy vedú spotrebiteľov k bolesti. Vašou úlohou podnikateľa je riešiť túto bolesť poskytnutím riešenia. To neznamená, že budete musieť prísť s ďalšou veľkou myšlienkou ako Uber zakladateľov Travis Kalanick a Garret Camp, alebo Airbnb zakladateľov Brian Cheska, Joe Gebbia a Nathan Blecharczyk. To jednoducho znamená, že musíte nájsť problém, ktorý môžete vyriešiť, a ponúknuť toto riešenie zákazníkom.

Krok 1: Identifikujte bolesť
O čom hovoria ľudia? Existujú nejaké hlasné sťažnosti, ktoré sa objavujú opakovane? Pokiaľ môžete identifikovať bolesť, potom problém nájdete. Čím väčšia bolesť, tým väčší problém.
Podnikatelia, ktorí sú dosť odvážni, aby riešili veľké problémy, sú často tí, ktorí žnú veľké výplaty. Sú nespokojní so status quo. A existujú v každom odvetví pod slnkom. Sú naplnené ochotou riešiť masívne problémy, ktorým čelia vo väčšine prípadov roky, ak nie desaťročia.

nápad

Krok 2: Vytvorte neodolateľnú ponuku
Pochopenie bolesti a problému je prvým krokom. Ale tiež musíte konať proti tejto bolesti. Ak úprimne chcete zarobiť milión dolárov ročne alebo viac, musíte tiež vytvoriť presvedčivú ponuku. Pamätajte si, že je to všetko o správnej ponuke pre správne publikum v správny čas. Ak ste našli publikum a identifikovali jeho problém, teraz musíte vytvoriť neodolateľnú ponuku, ktorá bude správne zacielená na toto publikum. Čo robí ponuku neodolateľnou?
Existujú štyri dôležité časti neodolateľnej ponuky:
1. Ponuka musí byť jasná.
2. Musí mať dobrú hodnotu.
3. Mala by zahŕňať zľavu alebo prémiu.
4. Za ponukou by mal byť logický dôvod.

Krok 3: Vytvorte poslanie a víziu
Zatiaľ čo ciele sú dôležité a nemali by sa meniť, musíte mať poslanie a riadiť sa víziou. Nemôžete sa spoliehať len na povrchné zarobenie peňazí. Pripojte svoj cieľ k hlbšiemu významu so silnejším dôvodom „prečo“. Pre podnikateľov na vysokej úrovni je to vždy viazané na hlbšie dôvody. Vždy budete robiť viac pre niečo, čo má pre vás väčší význam, než pre povrchný cieľ.